Παράλιο Άστρος
logo: Το Άστρος της Θαλάσσης
Αναζήτηση Go

Κράνος ή τα μυαλά στην άσφαλτο

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 22-10-2017 09:36:13 am | από nskarmoutsos

Όταν πρόσφατα ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε την επικείμενη κατάθεση στη Βουλή ενός νέου νομοσχεδίου με αρκετές και σημαντικές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες. Οι περισσότερες μάλιστα επικεντρώθηκαν στην εισαγωγή εισοδηματικών κριτηρίων για την διαμόρφωση του ύψους των προστίμων που θα επιβάλλονται στους παραβάτες. Η πιο ενδιαφέρουσα και σημαντική είδηση όμως ήταν ότι για πρώτη φορά γίνεται σαφής αναφορά σε παραβάσεις οι οποίες πέραν της κυκλοφοριακής επικινδυνότητας μπορούν να χαρακτηριστούν ως αντικοινωνική συμπεριφορά. Τα παραδείγματα που χρησιμοποιήθηκαν για να γίνει αντιληπτή αυτή η κατηγορία παραβάσεων ήταν η στάθμευση σε διαβάσεις αναπήρων, η χρήση κινητού τηλεφώνου και η ρίψη τσιγάρου από το παράθυρο, παραδείγματα των οποίων ο αντικοινωνικός χαρακτήρας είναι οφθαλμοφανής. Ωστόσο θεωρώ πως στην κατηγορία αυτή θα έπρεπε να ενταχθεί πρώτη η πλέον αντικοινωνική συμπεριφορά οδηγών στην Ελλάδα - που παραδόξως τυγχάνει μεγάλης ανοχής από την κοινή γνώμη, η μη χρήση κράνους από τους μοτοσυκλετιστές. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί να ασκεί γοητεία το γνωστό άσμα "εγώ δεν θέλω μεροκάματο, θέλω χιλιάρα μηχανή και θάνατο" πάντως είναι εντυπωσιακό πως παρότι η παράβαση αυτή τιμωρείται με πρόστιμο 300 ευρώ, πολύ μεγάλο κομμάτι των δικυκλιστών επιλέγει να αγνοεί επιδεικτικά αυτή την υποχρέωση. Οι δρόμοι είναι καθημερινά γεμάτοι με κατά φαντασίαν easy riders που επιλέγουν να ανεμίζει η χαίτη τους, να χαριεντίζονται και να σκορπάνε χαμόγελα, αδιαφορώντας προφανώς για το αν λίγο αργότερα θα σκορπίσουν και τα μυαλά τους στην άσφαλτο. Συνήθως όταν ερωτούνται για τον λόγο για τον οποίο δεν χρησιμοποιούν κράνος στις καθημερινές τους μετακινήσεις απαντούν κάτι του τύπου "Δεν με βολεύει", "Είμαι χρόνια οδηγός και ξέρω τι να αποφεύγω" ή "Προσέχω" ενώ σχεδόν πάντα η συζήτηση κλείνει με το μάντρα τους: "στο κάτω κάτω τον εαυτό μου θέτω σε κίνδυνο, δεν καταλαβαίνω γιατί το Κράτος θεωρεί ότι του πέφτει λόγος". Και εκεί είναι που σφάλλουν εξοργιστικά.

Σε περίπτωση ατυχήματος η χρήση κράνους μειώνει τον κίνδυνο θανάτου κατά 40% και τον κίνδυνο σοβαρής κρανιογκεφαλικής κάκωσης κατά 70% τουλάχιστον. Οι οδηγοί και αναβάτες χωρίς κράνος που εμπλέκονται σε τροχαία ατυχήματα εμφανίζουν αυξημένα ποσοστά νοσηρότητας, θνησιμότητας και μεγαλύτερη διάρκεια νοσηλείας, κάτι που που μεταφράζεται σε υψηλότερα κόστη. Επίσης έχουν αυξημένες ανάγκες μακροπρόθεσμης ιατρικής φροντίδας και υποβοηθούμενης διαβίωσης σε σύγκριση με όσους φοράνε κράνος. Τόσο τα κοινωνικοοικονομικά όσο και τα κόστη υγειονομικής περίθαλψης που βαρύνουν το σύστημα υγείας και κατ' επέκταση τους φορολογούμενους δεν είναι καθόλου αμελητέα. Μάλιστα σύμφωνα με μία μελέτη που διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες και αφορούσε 1550 ατυχήματα μόνο, το CDC υπολόγισε πως η χρήση κράνους εξοικονόμησε στο σύστημα υγείας και κοινωνικής μέριμνας περί τα 3 δις δολάρια. Η παραμονή πολυτραυματιών τροχαίων ατυχημάτων στις Μονάδες Εντατικής Φροντίδας και όταν ξεφύγουν τον κίνδυνο στις Μονάδες Αυξημένης Φροντίδας (όπου οι κλίνες είναι περιορισμένες) στερεί την πρόσβαση στις μονάδες αυτές σε άλλους ασθενείς, κάτι που πιθανά μπορεί να τους κοστίσει την ζωή τους. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση οι σοβαροί τραυματισμοί και οι θάνατοι μοτοσυκλετιστών σταθερά και σταδιακά μειώνονται και αυτό αποδίδεται στην ολοένα αυξανόμενη χρήση κράνους. Μάλιστα σύμφωνα με την 4η έκδοση στατιστικών στοιχείων για τους τραυματισμούς, κατά μέσο όρο μόνο το 9% τραυματισμών θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων εντός της ΕΕ αφορούν μοτοσυκλετιστές. Τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας όμως δείχνουν πως την ίδια στιγμή στην Ελλάδα το 33% όλων των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων αφορούν μοτοσυκλετιστές. Δυστυχώς η μόνη χώρα που μας ξεπερνά είναι η Κύπρος, με 33,6%. Το πιο αποκαλυπτικό στοιχείο όμως είναι πως το ποσοστό θνησιμότητας οδηγών και αναβατών που φορούσαν κράνος είναι 44% μικρότερο από εκείνους χωρίς κράνος.

Ωστόσο θα ήταν τελείως απάνθρωπο να λάβουμε υπόψιν μόνο τις οικονομικές επιπτώσεις της παράβασης. Εξάλλου ο αντικοινωνικός χαρακτήρας της δεν στοιχειοθετείται μόνο στην οικονομική επιβάρυνση και το πρόσθετο αναίτιο βάρος στους περιορισμένους πόρους του εθνικού συστήματος υγείας που συνεπάγεται. Η οδύνη που προκαλούν στους οικείους τους είναι μία διάσταση που προφανώς επιλέγουν να αγνοήσουν. Σε περίπτωση θανάτου, οι άνθρωποι που μένουν πίσω νιώθουν βαθύ πόνο και οργή για την απρόσμενη τραγωδία. Η απώλεια σημαδεύει τις ζωές των γονέων, των συντρόφων και ακόμα περισσότερο τυχόν παιδιών που θα μεγαλώσουν χωρίς εκείνους. Σε περίπτωση μόνιμης βλάβης ή αναπηρίας η οικογένεια καλείται ξαφνικά να επωμιστεί ένα τεράστιο άχθος, που δεν είναι μόνο συναισθηματικό ή ψυχολογικό αλλά και πρακτικό. Προς χάριν όμως της συζήτησης ας θεωρήσουμε - αναληθώς - ότι αυτή η πτυχή του προβλήματος δεν αφορά το κράτος. Εξάλλου ποιος ξέρει, υπάρχει πάντα η πιθανότητα να μισούν σφόδρα τους συγγενείς τους και αυτός να είναι ένας διεστραμμένος τρόπος να τους εκδικηθούν οπότε θεωρούν πως οι συνέπειες της αμέλειας τους και πάλι είναι "δικό τους" ζήτημα.

Όμως σε κάθε περίπτωση ένα τροχαίο αποτελεί ένα σοκαριστικό γεγονός, όχι μόνο για τους οδηγούς και επιβάτες των εμπλεκόμενων οχημάτων αλλά και για τους περαστικούς που τυγχάνει να παρευρίσκονται στον τόπο του δυστυχήματος. Είτε ευθύνεσαι, είτε όχι για το τροχαίο, είτε οδηγείς ή είσαι ένας αμέριμνος πεζός όταν ξαφνικά γίνεσαι μάρτυρας ενός δυστυχήματος, η ένταση, ο τρόμος, η ταραχή σε κυριεύουν. Οι εικόνες εντυπώνονται στο μυαλό σου και σε συνοδεύουν για πολύ καιρό. Αρκετοί άνθρωποι που υπήρξαν μάρτυρες τέτοιων περιστατικών έχουν δηλώσει ότι εξαιτίας των σκηνών που διαδραματίστηκαν μπροστά τους έβλεπαν εφιάλτες και δυσκολεύονταν να οδηγήσουν οι ίδιοι για σημαντικό χρονικό διάστημα. Φανταστείτε λοιπόν πόσο εφιαλτικότερο γίνεται όλο αυτό όταν βλέπεις το κεφάλι κάποιου να λιώνει στο κράσπεδο. Επειδή απλά εκείνος ή εκείνη επέλεξε να μην φορέσει κράνος. Από την στιγμή λοιπόν του τραυματισμού η κοινωνία επωμίζεται το κόστος της περίθαλψης, της αποκατάστασης ή της αναπηρικής σύνταξης, κάποιοι συμπολίτες μας υφίστανται ακούσια την αγριότητα ενός τροχαίου ατυχήματος ενώ άλλοι πιθανά θα στερηθούν την υγειονομική φροντίδα που δικαιούνται γιατί το κρεβάτι στην ΜΕΘ είναι καπαρωμένο από κάποιον ανεγκέφαλο (μεταφορικά και ίσως και κυριολεκτικά μετά το συμβάν). Λαμβάνοντας υπόψιν λοιπόν όλα αυτά θα ήταν ενδιαφέρον αν, εκτός από τα εισοδηματικά κριτήρια στον καθορισμό των προστίμων, το νέο νομοσχέδιο και το εξής: όσοι βεβαιώνονται με παράβαση για κράνος να αναγκάζονται να υπογράψουν ένα έγγραφο με το οποίο θα απαρνούνταν την πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες υγείας που επιβαρύνουν με την συνειδητή επιλογή τους, καθώς και την καταβολή επιδομάτων αναπηρίας και τυχόν άλλες κοινωνικές παροχές. Άραγε θα εξακολουθούσαν να θεωρούν ότι δεν πέφτει λόγος στο Κράτος, δηλαδή σε εμάς τους πολίτες, για το αν φοράνε κράνος; Αυτές είναι οι δέκα κυριότερες αιτίες θανάτου στην Ελλάδα, σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα.

Πηγή: lifo.gr

Αλλαγή ώρας σε χειμερινή - Πότε πρέπει να γυρίσουμε τα ρολόγια μας μια ώρα πίσω

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 21-10-2017 09:16:24 am | από nskarmoutsos

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας, στον οποίο η ώρα αλλάζει από θερινή σε χειμερινή. Φέτος αυτό θα συμβεί στις 29 Οκτωβρίου.

Τη συγκεκριμένη Κυριακή θα πρέπει να θυμηθούμε στις 04:00 τα ξημερώματα να γυρίσουμε τους δείκτες των ρολογιών μας μία ώρα πίσω και να δείχνουν 03:00.

Η ώρα αυτή θα διατηρηθεί έως τον Μάρτιο του 2018 όπου και θα αλλάξει σε θερινή, την Κυριακή στις 26 Μαρτίου.

Ο Πάμπλο Νερούδα δεν πέθανε από καρκίνο, αποφαίνεται επιτροπή ειδικών

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 21-10-2017 09:03:21 am | από nskarmoutsos

Διεθνής ομάδα ειδικών έκανε γνωστό την Παρασκευή ότι έχει καταλήξει στο συμπέρασμα πως ο θάνατος του νομπελίστα λογοτεχνίας Πάμπλο Νερούδα, λίγες ημέρες μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα του Αουγκούστο Πινοτσέτ στη Χιλή, το 1973, δεν οφειλόταν στον καρκίνο από τον οποίο έπασχε, όπως αναφέρεται στο πιστοποιητικό του θανάτου του.
«Αυτό που είναι 100% σίγουρο (...) είναι πως στο πιστοποιητικό δεν αναφέρεται η πραγματική αιτία θανάτου», τόνισε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Δρ Αουρέλιο Λούνα εξ ονόματος της επιτροπής των 16 ειδικών στην οποία η δικαιοσύνη της Χιλής ανέθεσε να εξακριβώσει αν ο θάνατος του ποιητή οφειλόταν στον καρκίνο ή αν δολοφονήθηκε από τη στρατιωτική χούντα του στρατηγού Πινοτσέτ (1973-1990).
«Κατόπιν της ανάλυσης των δεδομένων, δεν μπορούμε να δεχθούμε ότι ο ποιητής διέτρεχε άμεσο κίνδυνο θανάτου όταν εισήχθη στο νοσοκομείο», εξήγησε ο Λούνα. Πρόσθεσε πάντως ότι «δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αν ο θάνατος του Πάμπλο Νερούδα οφειλόταν σε φυσικά αίτια ή ήταν βίαιος».
Οι ειδικοί από τον Καναδά, τη Δανία, τις ΗΠΑ, την Ισπανία και τη Χιλή προσπαθούν ακόμη να βρουν τα πραγματικά αίτια του θανάτου του Νερούδα, πριν από 44 χρόνια. Ανακάλυψαν ένα βακτήριο, μη καρκινικό, το οποίο μελετάται σε εργαστήρια στον Καναδά και στη Δανία και αναμένεται να επιτρέψει να κατανοηθούν τα αίτια του θανάτου του Πάμπλο Νερούδα, σύμφωνα με τον Λούνα.
Κατά τον ίδιο, θα μπορούσε να πρόκειται για βακτήριο που είχε καλλιεργηθεί σε εργαστήριο.
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων των δειγμάτων αναμένονται σε περίπου έξι μήνες.
Η οικογένεια του Νερούδα θεωρεί ότι ο ποιητής δολοφονήθηκε από τη δικτατορία.
Το λείψανο του ποιητή, που πέθανε σε μια κλινική στο Σαντιάγο το 1973, δώδεκα μέρες μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα και την ανατροπή του σοσιαλιστή προέδρου Σαλβαδόρ Αγιέντε, επιστήθιου φίλου του Νερούδα, έγινε τα τελευταία χρόνια αντικείμενο αρκετών ερευνών. Μετά την εκταφή του το 2013, εντέλει τάφηκε ξανά τον Απρίλιο του 2016, χωρίς πάντως οι έρευνες μέχρι τώρα να έχουν ξεδιαλύνει το μυστήριο γύρω από τον θάνατό του.
Τον Μάιο του 2014, μια ομάδα ισπανών ερευνητών είχε αποκαλύψει ότι διαπίστωσε την παρουσία βακτηρίων χρυσίζοντος σταφυλόκοκκου, κάτι που μπορεί να οφειλόταν σε μια ένεση που του έκανε ένας πράκτορας της δικτατορίας.
Σύμφωνα με το πιστοποιητικό θανάτου που είχε εκδοθεί από τη στρατιωτική δικτατορία, ο κομμουνιστής ποιητής απεβίωσε σε ηλικία 69 ετών από τον καρκίνο του προστάτη από τον οποίο έπασχε.
Όμως, το 2011 ο οδηγός και προσωπικός βοηθός του Νερούδα την εποχή εκείνη, ο Μανουέλ Αράγια, είχε δηλώσει πως ο θάνατός του οφειλόταν σε μια μυστηριώδη ένεση που του έγινε μία ημέρα πριν από την αναχώρησή του για το Μεξικό, όπου ο ποιητής σκόπευε να πάει πολιτικός εξόριστος και να συνεχίσει τον αγώνα εναντίον του Πινοτσέτ.
Το 2013, ο Αράγια είχε τονίσει μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι «ο Νερούδα δολοφονήθηκε».
Κατόπιν άρχισε έρευνα της δικαιοσύνης της Χιλής, ενώ κι άλλοι μάρτυρες επίσης διαβεβαίωσαν πως ο λογοτέχνης ήταν καλά πριν από τη διαβόητη ένεση.
Το γεγονός ότι το 1982 στην ίδια κλινική είχε πεθάνει ο πρώην πρόεδρος Εδουάρδο Φράι (1964-1970), αντίπαλος της δικτατορίας, ο οποίος είχε εισαχθεί για μια επέμβαση ρουτίνας και ενδέχεται να δηλητηριάστηκε, ενίσχυσε τη θεωρία περί δολοφονίας του ποιητή.

Πηγή: in.gr

«Παγίδα» ο Φόρος Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας για όσους… έσπασαν την ακίνητη περιουσία

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 20-10-2017 09:28:47 am | από nskarmoutsos

«Παγίδα» στήνει η κυβέρνηση στους ιδιοκτήτες ακινήτων με το νέο σχέδιο που προωθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, με την αντικατάσταση του ΕΝΦΙΑ από τον Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας (ΦΜΑΠ), η κυβέρνηση επιχειρεί να «πιάσει» τους ιδιοκτήτες ακινήτων που προχώρησαν σε γονικές παροχές ή μεταβίβασαν κατά κύριο λόγο την ψιλή κυριότητα ή την επικαρπία σε μέλη της οικογένειάς τους με στόχο να περιορίσουν τον συμπληρωματικό φόρο του ΕΝΦΙΑ.
Δηλαδή «έσπασαν» την ακίνητη περιουσία σε τμήματα κάτω των 200.000 ευρώ που ανέρχεται σήμερα το αφορολόγητο όριο, για να μειώσουν ελαφρώς τους υπερβολικούς φόρους που πληρώνουν για τα ακίνητα που διαθέτουν.
Το σχέδιο, που έχει υποβληθεί στους θεσμούς, προβλέπει ότι ο φόρος θα υπολογίζεται στο σύνολο της ακίνητης περιουσίας που έχει η οικογένεια (ζευγάρι και ανήλικα τέκνα).
Ταυτόχρονα, στον νέο φόρο θα ενταχθούν όλα τα αγροτεμάχια εξέλιξη που θα επιβαρύνει όλους τους ιδιοκτήτες, αλλά κυρίως τους αγρότες, καθώς η κατηγορία αυτή κατέχει και τη μερίδα του λέοντος των αγροτεμαχίων.
Σήμερα, τα αγροτεμάχια εξαιρούνται από τον συμπληρωματικό φόρο (η εξαίρεση είναι μέχρι και το 2018). Στόχος της κυβέρνησης είναι να μεταφέρει το φορολογικό βάρος στους ιδιοκτήτες ακινήτων με μεγάλη περιουσία και να απαλλάξει τις μικρές ιδιοκτησίες από τον φόρο ή να τους επιβληθεί ένας πολύ μικρότερος φόρος σε σχέση με σήμερα.
Με βάση, λοιπόν, τα νεότερα δεδομένα:
1. Καταργείται ο ΕΝΦΙΑ και αντικαθίσταται από τον Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας. Απαραίτητη προϋπόθεση για την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ είναι η εξίσωση των αντικειμενικών αξιών με τις πραγματικές τιμές πώλησης των ακινήτων.
2. Προβλέπεται οικογενειακό αφορολόγητο το οποίο πιθανόν να προσαυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μελών κάθε οικογένειας. Κάτι αντίστοιχο ίσχυε και το 2011 με τον Φόρο Ακίνητης Περιουσίας.
3. Πλήρης ένταξη των αγροτεμαχίων στον νέο φόρο, πιθανόν από το 2019. Και αυτό διότι οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών δεν έχουν καταφέρει να υπολογίσουν την αξία των αγροτεμαχίων.
4. Ο νέος φόρος θα επιβαρύνει τους έχοντες μεγάλη ακίνητη περιουσία και θα εξαιρέσει τις πολύ μικρές ιδιοκτησίες. Πάντως, στην περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει να εξαιρέσει τις ιδιοκτησίες κάτω των 50.000 ευρώ, αυτό ουσιαστικά θα οδηγήσει στην εξαίρεση 2,8 εκατομμυρίων ιδιοκτητών ακινήτων από τον φόρο. Εφόσον συμβεί κάτι τέτοιο, οι ιδιοκτήτες με μεγαλύτερη ακίνητη περιουσία θα δουν τον φόρο να υπερδιπλασιάζεται.
Για τη χαριστική βολή της μεσαίας εισοδηματικής τάξης, που θα αδυνατεί πλέον να ανταποκριθεί στις φορολογικές υποχρεώσεις που θα απορρέουν από την κατοχή ακινήτων, έκανε λόγο, με αφορμή τα σχέδια του οικονομικού επιτελείου, ο κ. Στράτος Παραδιάς, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων. «Οταν ένας φόρος ακινήτων έχει τόσο υψηλή εισοδηματική απόδοση, οφείλεται να επιμερίζεται σε όσο το δυνατόν περισσότερους φορολογουμένους, ώστε να είναι και δικαιότερος. Με την επαναφορά του Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας, το μόνο που θα επιτευχθεί είναι να επιβαρυνθούν ακόμα περισσότερο, όσοι ήδη πληρώνουν υπέρογκα ποσά για την ακίνητη περιουσία τους, συχνά εις βάρος άλλων υποχρεώσεών τους (π.χ. κάρτες, λογαριασμούς κοινής ωφελείας, καταναλωτικά δάνεια κ.τ.λ.)», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Παραδιάς.

Πηγή: kathimerini.gr

Βανδαλισμός στο Μνημείο του ΔΣΕ στο Χάνι του Κουλουρά στο Δήμο Βόρειας Κυνουρίας

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 19-10-2017 10:34:23 pm | από nskarmoutsos

Δελτίο τύπου

Την Πέμπτη 19/10 άγνωστοι βανδάλισαν και κατέστρεψαν το μνημείο για τους εκτελεσμένους με αποφάσεις του Έκτακτου Στρατοδικείου Τρίπολης την περίοδο 1947 – 1949 και τους μαχητές του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας (ΔΣΕ) με καταγωγή από τη Β. Κυνουρία, στο Χάνι του Κουλουρά που τα αποκαλυπτήρια του έγιναν 28/8/16 από την ΤΕ Αρκαδίας του ΚΚΕ .

Η ΤΕ Αρκαδίας του ΚΚΕ καταγγέλλει τη θρασύδειλη ενέργεια των βανδάλων που αμαύρωσαν αυτό το μνημείο.

Προφανώς κάποιοι ενοχλήθηκαν από την προσπάθεια αυτή του Κόμματος να τιμήσει τα 70 χρόνια από την ίδρυση και δράση του ΔΣΕ και τους χιλιάδες αυτούς αγωνιστές που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία, την εργατική λαϊκή εξουσία.

Η ιστορία του εργατικού επαναστατικού κινήματος στην Ελλάδα, την Πελοπόννησο και την Αρκαδία είναι μεγάλη και ποτισμένη με το αίμα χιλιάδων αγωνιστών. Αυτούς τιμήσαμε τότε, αυτούς τίμησαν με την παρουσία τους οι φίλοι και οπαδοί του ΚΚΕ, οι δεκάδες συγγενείς αυτών των ανθρώπων αλλά και όλοι αυτοί που συνέβαλαν στην ανέγερση του μνημείου, άσχετα αν συμφωνούν σε όλα με το ΚΚΕ.

Οι εχθροί του λαού γνωρίζουν ότι αυτά τα παλικάρια γεννήθηκαν μέσα από τα σπλάχνα του ΚΚΕ, ότι το παράδειγμά τους εμπνέει σήμερα χιλιάδες αγωνιστές για την ανιδιοτέλεια, την αφοβία απέναντι στον αντίπαλο, την αγάπη στο φτωχό λαό, την πίστη στα ιδανικά για μια ανώτερη κοινωνία που θα καταργεί την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, το σοσιαλισμό - κομμουνισμό.

Αυτοί οι δεσμοί δεν σβήνουν με μπογιά όσα μνημεία και αν γκρεμίσουν στα κρυφά.

Καλούμε το λαό της Β. Κυνουρίας και της Αρκαδίας να καταδικάσει αυτές τις ενέργειες, να απομονώσει τις αντιδραστικές δυνάμεις που στρέφονται ενάντια στα λαϊκά συμφέροντα, να περιφρουρήσει το μνημείο τιμής για τους εκτελεσμένους με αποφάσεις του Έκτακτου Στρατοδικείου Τρίπολης την περίοδο 1947 – 1949 και τους μαχητές του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας (ΔΣΕ) με καταγωγή από τη Β. Κυνουρία.

Το ΚΚΕ έρχεται από πολύ μακριά και πάει πολύ μακριά. Θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας να γνωρίσει ο λαός μας την αληθινή ιστορία, ενάντια στους παραχαράκτες της. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για την ισχυροποίηση του ΚΚΕ, για την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος, την ανάπτυξη της κοινωνικής συμμαχίας σε αντικαπιταλιστική - αντιμονοπωλιακή κατεύθυνση, στην πάλη κατά του ιμπεριαλιστικού πολέμου, για την εργατική εξουσία.

 

Η ζωή συνεχίζεται

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 18-10-2017 09:22:02 am | από nskarmoutsos

Ένα -μόλις τεσσάρων ημερών- προσφυγόπουλο Ροχίνγκια που πέρασε τα σύνορα Μιανμάρ- Μπαγκλαντές μία μέρα πριν, περιμένει με τη μητέρα του να λάβει άδεια από τον στρατό του Μπαγκλαντές προκειμένου να συνεχίσει το δρόμο του προς τον καταυλισμό προσφύγων, στην περιοχή του Palang Khali.

Πηγή: naftemporiki.gr

Το νερό του Καματερού

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 14-10-2011 12:06:42 am | Αναδημοσίευση 14-10-2012 | από nskarmoutsos

Σαν σήμερα στις 14 Οκτωβρίου 1976, ο Γιώργος Καματερός, κάθεται στο εδώλιο του κατηγορουμένου, αφού αναστάτωσε όλη την Ελλάδα με το περιβόητο «Νερό του Καματερού».

Κανένα άλλο δήθεν φάρμακο δεν πέρασε στο καθημερινό λεξιλόγιο του Έλληνα, δεν κέρδισε τόση δημοσιότητα και δεν προκάλεσε τόση υστερία όση το περίφημο νερό του Καματερού. Ίσως γιατί στο πλευρό του ανθρώπου που ξεκίνησε αυτή την ιστορία, του Γιώργου Καματερού, βρέθηκε μεγάλο συγκρότημα Τύπου, εφημερίδα του οποίου υποστήριξε τις φαντασιοκοπίες του και καλλιέργησε τις ελπίδες του κοινού.
Το 1976, ο δικηγόρος Γιώργος Καματερός, υποστηρίζει ότι βρήκε το φάρμακο για όλες τις νόσους και κυρίως για τη θεραπεία του καρκίνου. Υποστηρίζει ότι πρόκειται για ιαματικό νερό το οποίο και αναβλύζει στην Κω και το οποίο ο ίδιος εμπλουτίζει με μείγμα μετάλλων. Η Κως ετύγχανε πατρίδα όχι μόνον του Ιπποκράτη, αλλά και του δικηγόρου που θέλησε να γίνει και γιατρός.
Το νερό, που γρήγορα βαφτίζεται "νερό του Καματερού" από το λαό και τον Τύπο, φτάνει πρώτα στην Αθήνα κι ύστερα σε ολόκληρη την Ελλάδα με βυτιοφόρα και μοιράζεται δωρεάν στον κόσμο. Πολύ γρήγορα, η φήμη του ξεπερνά τα σύνορα της Ελλάδας κι είναι πολλοί εκείνοι που, ενημερωμένοι από ξένες εφημερίδες, φτάνουν στην Αθήνα αναζητώντας θεραπεία.
Σύμφωνα με όσα κυκλοφορούν τότε - κι αντίστοιχά τους θα κυκλοφορήσουν για όλα τα αντίστοιχα "φάρμακα" που εμφανίζονται κατά καιρούς- "θεράπευσε" κάποιους, αλλά μάλλον σκότωσε πολύ περισσότερους: δεκάδες άνθρωποι, ασθενείς, εγκατέλειπαν τα νοσοκομεία, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εγκατέλειπαν τις θεραπείες, την κλασική ιατρική που ως τότε βοηθούσε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημά τους, και κατέφευγαν στο νερό, παρ' ότι ήδη οι επιστημονικές αναλύσεις έδειχναν ότι επρόκειτο για σύνηθες γλυκό νερό.
Περίπου ενάμιση μήνα από την εμφάνιση του νερού του Καματερού, η πολιτεία παρενέβη, απαγορεύοντας επισήμως την κυκλοφορία και κατανάλωσή του. Ο Γιώργος Καματερός δικάστηκε και καταδικάστηκε. Κατόπιν, εγκατέλειψε την Ελλάδα και έμεινε στο εξωτερικό για περισσότερα από 20 χρόνια. Έφυγε από τη ζωή το 1998. Είχε επιστρέψει λίγο καιρό πριν στην Κω.

Πηγή: skai.gr

«Δώρο» Χριστουγέννων για χιλιάδες συνταξιούχους

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 13-10-2017 09:40:49 am | από nskarmoutsos

Χριστουγεννιάτικος μποναμάς έρχεται για 1.000.000 συνταξιούχους, καθώς με τη σύνταξη του Ιανουαρίου που θα πληρωθεί μέσα στις γιορτές θα ξεκινήσει η επιστροφή των χρημάτων από τις παράνομες κρατήσεις στις συντάξεις για τις εισφορές υπέρ του ΕΟΠΥΥ.

Το κράτος παραδέχθηκε το λάθος στις συντάξεις και υπολογίζεται ότι έγιναν παράνομες κρατήσεις σε 1.000.000 συνταξιούχους οι οποίοι θα πρέπει τώρα να περιμένουν επιστροφή από 1.000 ως και 3.000 ευρώ, ανάλογα με το ποσό της σύνταξής τους.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η Γ.Γ. Κοινωνικής Ασφάλισης Στέλλα Βρακά στην εφημερίδα «Δημοκρατία» οι συνταξιούχοι δεν χρειάζεται να κάνουν καμία κίνηση.

Οι επιστροφές θα γίνουν αυτομάτως μέσω του συστήματος με βάση το ποσό που παρανόμως τους παρακρατήθηκε για τις εισφορές υπέρ του ΕΟΠΥΥ.

Αυτό που μένει να ξεκαθαρίσει είναι εάν η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ ή σε δόσεις και σε πόσο χρονικό διάστημα.

Συνολικά, το ποσό που θα πρέπει να επιστραφεί είναι 300.000.000 ευρώ.

Πηγή: topontiki.gr

ΚΤΕΟ: Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα θα «κοπούν» λόγω γυρισμένων χιλιομέτρων

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 13-10-2017 09:33:39 am | από nskarmoutsos

Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα αναμένεται να «κοπούν» από τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας στα οποία θα προκύπτει ανακολουθία στα χιλιόμετρα που αναγράφουν στα κοντέρ τους.

Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του enikonomia.gr, τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας θα πρέπει μέχρι τον Μάιο του 2018 να έχουν συμμορφωθεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 45/2014 και η ανακολουθία του χιλιομετρητή κατά την διάρκεια Τεχνικού Ελέγχου ΚΤΕΟ να σημειώνεται ως «σοβαρή έλλειψη» με αποτέλεσμα ο έλεγχος να απορρίπτεται!

Οι ιδιοκτήτες μετά το «κόψιμο» από το ΚΤΕΟ θα έχουν στη διάθεσή τους 20 ημέρες ώστε να διορθώσουν το λάθος και να επιτρέψουν για επανέλεγχο ή σε διαφορετική περίπτωση είναι πολύ πιθανό να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμο 400 ευρώ και αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας σε περίπτωση ελέγχου από την Τροχαία ή πρόστιμο 150 ευρώ μέσω Taxisnet όταν ξεκινήσουν οι ηλεκτρονικές διασταυρώσεις.

Ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα που καλείται να επιλύσει το υπουργείο Μεταφορών έχει να κάνει με το γεγονός πως θα μπορεί κανείς να διορθώσει το λάθος των χιλιομέτρων που αναγράφει το κοντέρ του οχήματος καθώς στο τραπέζι έχουν πέσει διάφορες προτάσεις που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

- Επίσημο έγγραφο από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εκάστοτε εισαγωγικής εταιρείας που να πιστοποιεί έστω και κατά προσέγγιση τα διανυθέντα χιλιόμετρα των οχημάτων.

- Αναγραφή της ένδειξης των υψηλότερων διανυθέντων χιλιομέτρων που βρέθηκαν στο ιστορικό του οχήματος προσαυξημένα κατά 5.000 ή 10.000 για κάθε χρόνο που έχει περάσει.

Δηλαδή αν σε ένα όχημα υπήρχε καταχωρημένο πως είχε διανύσει 100.000 χλμ. το 2011 και το 2017 εμφανίζεται να έχει διανύσει μόλις 50.000 χλμ. τότε ο ιδιοκτήτης του θα πρέπει να περάσει από επανέλεγχο έχοντας στο κοντέρ του 160.000 χλμ.!

Αρχικά θα «κοπούν» 1 εκατ. εγχώρια μεταχειρισμένα

Η ανακολουθία των χιλιομέτρων στα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αναμένεται να ανοίξει τον «Ασκό του Αιόλου» στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων καθώς εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες θα αντιληφθούν πως έχουν αποκτήσει κάποιο αυτοκίνητο που δεν έχει διανύσει τα χιλιόμετρα που αναγράφει στο κοντέρ τους.

Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι να οδηγηθούν πάρα πολλές περιπτώσεις οχημάτων με γυρισμένα χιλιόμετρα στις δικαστικές αίθουσες ωστόσο θα μπει ένα τέλος επιτέλους στη μάστιγα που εξαπλώνεται συνεχώς στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Να τονίσουμε πως στα χρόνια της κρίσης πραγματοποιούνται πάνω από 300.000 μεταβιβάσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και παλαιότερα πραγματοποιούνταν περισσότερες και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς τουλάχιστον το 20% των ΙΧ που μεταβιβάζονται έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους! Δηλαδή κάθε χρόνο τουλάχιστον 60.000 αυτοκίνητα που πωλούνται αναγράφουν λιγότερα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους από εκείνα που έχουν διανύσει πραγματικά.

Αν αναλογιστεί κανείς πως οι έλεγχοι ΚΤΕΟ διεξάγονται εδώ και 17 χρόνια τότε τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να «κόψουν» τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα στα οποία θα διαπιστωθεί ανακολουθία στα χιλιόμετρα που αναγράφουν!

Βέβαια το «κόψιμο» λόγω ανακολουθίας στα διανυθέντα χιλιόμετρα θα ισχύει και για τα δίκυκλα αλλά και για τα φορτηγά που περνούν από ΚΤΕΟ με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός οχημάτων που θα «κοπεί» από τα ΚΤΕΟ να εκτοξευτεί...

Πάντως το σοκ θα είναι μεγάλο για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα μάθουν ότι το όχημα που έχουν στην κατοχή τους μπορεί να έχει διανύσει ακόμη και 200.000 ή και παραπάνω χιλιόμετρα παραπάνω από όσα αναγράφει το κοντέρ του...

Πολλά εκατομμύρια οχήματα θα «κοπούν» έως το 2020

Πέραν της αναγραφής του ιστορικού ελέγχου των ΚΤΕΟ μαζί με τα διανυθέντα χιλιόμετρα στο εσωτερικό της χώρας υπάρχει Ευρωπαϊκή Οδηγία σύμφωνα με την οποία θα δημιουργηθεί έως το 2020 μια κοινή online πλατφόρμα σε όλα τα κράτη-μέλη στην οποία θα είναι συνδεδεμένα όλα τα ΚΤΕΟ και στα Δελτία Τεχνικών Ελέγχων θα αναγράφονται οι έλεγχοι που έχει πραγματοποιήσει ένα όχημα αλλά και το ιστορικό των διανυθέντων χιλιομέτρων από όλα τα κράτη-μέλη.

Αποτέλεσμα της παραπάνω κίνησης σύμφωνα με στελέχη της αγοράς θα είναι το «κόψιμο» πολλών εκατομμυρίων μεταχειρισμένων οχημάτων που έχουν εισαχθεί από άλλα κράτη-μέλη και κυκλοφορούν στην Ελλάδα με γυρισμένα χιλιόμετρα!

Έλεγχος και μέσω… Taxisnet

Σύμφωνα με όσα εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών θα υπάρχει και η δυναότητα πρόσβασης των ιδιοκτητών αυτοκινήτων στη βάση δεδομένων του Υπουργείου μέσω του συστήματος Taxisnet ώστε να είναι δυνατή ανά πάσα στιγμή η λήψη στοιχείων για το όχημά τους, τόσο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ όσο και για τα διανυθέντα χιλιόμετρα!

Ειδικότερα σύμφωνα με το σχέδιο του ΥΜΕ ο πιστοποιημένος στο Taxisnet κάτοχος ενός οχήματος θα μπορεί μέσω ειδικής εφαρμογής να ζητήσει τη χορήγηση σε ηλεκτρονική μορφή ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο θα αποτυπώνονται οι ενδείξεις του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων του οχήματος, οι οποίες έχουν καταγραφεί κατά τους αρχικούς, περιοδικούς τεχνικούς ελέγχους και επανελέγχους που έχουν διενεργηθεί σε ΚΤΕΟ της χώρας από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος στην Ελλάδα.

Πηγή: enikonomia.gr

Διαχρονικός

Κατηγορία Γενική | Αναρτήθηκε 10-10-2017 10:06:35 am | από nskarmoutsos

Κόσμος επισκέπτεται το άγαλμα του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα, στο χωριό Λα Ιγκέρα όπου εκτελέστηκε, στη Σάντα Κρουζ στη Βολιβία. Η μνήμη του Τσε Γκεβάρα παραμένει ζωντανή ακόμη και μισό αιώνα μετά τον θάνατό του. Ήταν 9 Οκτωβρίου 1967 όταν ο Αργεντινός επαναστάτης εκτελέστηκε από Βολιβιανούς στρατιώτες. Θυσιάστηκε και έμεινε στην ιστορία ως παγκόσμιο σύμβολο της επανάστασης των απανταχού καταπιεσμένων. Στην τελετή μνήμης για τα 50 χρόνια από το θάνατό του στην Κούβα, το «παρών» έδωσε ο ηγέτης της χώρας Ραούλ Κάστρο.

Πηγή: naftemporiki.gr

Προηγούμενες αναρτήσεις