Παράλιο Άστρος
logo: Το Άστρος της Θαλάσσης
Αναζήτηση Go

Το κοχλιάριον

Κατηγορία Παραβολές | Αναρτήθηκε 24-06-2013 08:56:16 am | από nskarmoutsos

Εμμανουήλ Ροΐδης (1836-1904)

Ως οι Ινδοί εις φυλάς, ούτω και οι Έλληνες ...διαιρούνται εις τρεις τοιαύτας: 
α) Εις Συμπολιτευόμενους, ήτοι έχοντες κοχλιάριον βυθίζωσιν τούτο εις την χύτραν τού προϋπολογισμού. 
β) Εις Αντιπολιτευόμενους, ήτοι μη έχοντας κοχλιάριον ζητούν επί παντί τρόπω να λάβωσιν τοιούτον. 

γ) Εις Εργαζομένους, ήτοι ούτε έχουν κοχλιάριον ούτε ζητούν τοιούτον, αλλά είναι επιφορτισμένοι να γεμίζωσι την χύτραν διά τού ιδρώτος των. 

«Ποδοσφαιριστές»

Κατηγορία Παραβολές | Αναρτήθηκε 13-06-2018 09:40:35 am | από nskarmoutsos

Ελέφαντες παίζουν ποδόσφαιρο, στο πλαίσιο καμπάνιας ενάντια στον τζόγο που διοργανώθηκε στην Αγιουτάγια της Ταϊλάνδης, με αφορμή το Μουντιάλ.

Πηγή: naftemporiki.gr

Τι δεν πρέπει να κάνεις στην παραλία

Κατηγορία Παραβολές | Αναρτήθηκε 07-07-2013 06:32:48 pm | από nskarmoutsos

(Φωτ. αρχείου, κεντρική ακτή Παραλίου Άστρους)

Τα πιο σημαντικά “όχι” και “μην” της παραλίας:

Μην γίνεσαι το επίκεντρο της πλαζ. Ακόμα κι αν δεν είσαι στην πλαζ και είσαι σε μια ερημική παραλία, ουδείς αστερίας συγκινείται. Το ήσυχο προφίλ στην παραλία εκτιμάται δεόντως.

Μην κόβεις βόλτες πάνω - κάτω απλά για να δείξεις το σώμα σου. Μην ανησυχείς. Αν είσαι πραγματικά πολύ γυμνασμένος και περήφανος για τον ιδρώτα που έχεις ρίξει όλο το χρόνο, θα φανεί και χωρίς τις βόλτες.

Μην τσακώνεσαι για τις ομπρέλες. Βασικά μην τσακώνεσαι για τίποτα αλλά ειδικά στο θέμα ομπρέλα δεν έχεις δίκιο. Γιατί αν έχεις πάει την ώρα που πάνε όλοι, ας είσαι προετοιμασμένος και για το ενδεχόμενο να κάτσεις στον ήλιο.

Όχι στα μαγειρευτά. Είναι πάρα πολύ θεμιτό να φέρεις μαζί σου στην παραλία κάτι να φας ή να τσιμπήσεις. Αλλά τα βρώσιμα που έρχονται μαζί στην παραλία είναι λίγα. Σάντουιτς, αρτοποιήματα και σφολιατοειδή και φρούτα. Το να φέρεις ταπεράκι στην παραλία, ακόμα κι αν κάνεις τόσο συγκεκριμένη δίαιτα που σου απαγορεύει να φας κάτι ελαφρύ, είναι τραγικό.

Μην γίνεσαι ο λόγος που απαγορεύονται οι ρακέτες. Να παίζεις. Η ρακέτα είναι αναφαίρετο δικαίωμα στην παραλία. Αλλά στην προσπάθειά σου να επιδείξεις πόσο ικανός είσαι στο χειρισμό της, γίνεσαι ενοχλητικός για τους τριγύρω.

Όχι στα πολλά λάδια. Θέλεις να μαυρίσεις και καλά κάνεις. Θεωρείς ότι δείχνει ωραίο το σώμα σου επειδή είναι μέσα στο λάδι. Και ξέρεις κάτι; Μπορεί και να δείχνει πιο ωραίο. Αλλά όχι. Το αντιηλιακό θέλει μέτρο. Δεν το βάζεις για να γυαλίζεις, το βάζεις για να σε προστατέψει. Και να μαυρίσεις σωστά και ωραία.

Μην φέρνεις το βιβλίο στην παραλία, διάβασέ το. Εντάξει, υπάρχει περίπτωση να περνάς τόσο καλά που να μην βρεις χρόνο για το βιβλίο. Αλλά προς Θεού, μην φέρνεις κάποιο best seller στην παραλία για να δουν ότι διαβάζεις ή απλά για να ανεβάσεις φωτογραφία στο Instagram με το ψαγμένο σου βιβλίο να βρίσκεται τυχαία δίπλα στο αντιηλιακό και τα γυαλιά ηλίου πάνω στην πετσέτα.

Μην περνάς την ώρα σου στο κινητό. Το κάνoυμε όλοι. Αλλά έχουμε τόσες ανιαρές και άχρηστες ώρες στον καναπέ για να ασχολούμαστε με το κινητό και στην παραλία.

Πηγή: oneman.gr

Ψάρια και ψαρούκλες

Κατηγορία Παραβολές | Αναρτήθηκε 23-05-2014 06:25:13 pm | από nskarmoutsos

Οι φιλόζωοι στο Χονγκ Κονγκ, από τις πιο πυκνοκατοικημένες χώρες του πλανήτη, έχουν πρόβλημα χώρου. Αντί λοιπόν για σκυλιά και γάτες, προτιμούν κάτι μικρότερο, όπως ψαράκια.

Στο Παρίσι, με φόντο τον πύργο του Αϊφελ, τα πράγματα είναι πιο... αεράτα. Οι γοργόνες μπορούν να ξαποστάσουν, χωρίς να ενοχλούν. Και μετά, ο Σηκουάνας είναι κοντά... 

Πηγή: enet.gr

Αναφορά Ενωμοτάρχη προς το αρχηγείο χωροφυλακής

Κατηγορία Παραβολές | Αναρτήθηκε 21-05-2014 06:58:12 pm | από nskarmoutsos

Πίσω στο 1894. Μεγάλο λαγωνικό ο ενωμοτάρχης της Κούλουρης, ο οποίος πιάνει στο σκοτάδι ζευγάρι «εις στάσιν απρεπήν», χαλάει την προσωπική ερωτική στιγμή του ζευγαριού, και στη συνέχεια με στοιχείο μια παντούφλα αναζητά την κοπέλα στην «παγκόσμια ζωοπανήγυρη» της Κούλουρης. Τελικά κρατά και τη «σκελέαν ως πειστήριον».

H αναφορά του ενωμοτάρχη Μιχάλη Ζουλαχμάκη εστάλη στις 10 Νοεμβρίου του 1894 από την Κούλουρη προς «το Σεβαστόν και Αξιότιμον Αρχηγείον Χωροφυλακής».

Ακολουθεί ολόκληρη η αναφορά:

«Χθες περί λύχνων αφάς καιροφυλακτίσας λάθρα και υπούλως συνέλαβον ζεύγος ερωτομανές, αποτελούμενον εκ μιας εγχωρίου νεανίδος και ενός αλλόφυλου άρρενος εις στάσιν απρεπή, αλλά λόγω του δημοτικού σκότους και ελλείψει ιδιωτικού φαναρίου εις χείρας μου, απέδρασαν και εξακολουθούν απέδρα, αφήσαντες ακουσίως εις τον τόπον του εγκλήματος τα τεκμήρια της ανόμου πράξεώς των, την τε γυναικείαν σκελέαν, την εγχώριον παντούφλαν και τον πήλον του αλλόφυλου άρρενος, άτινα συνέλαβον άνευ αντιστάσεως τίνος.

Ο ανήρ διετέλη ενταύθα εξ Αθηνών προσωρινώς και επί συστάσει, εις πανδοχείων και απέδρα περί το λυκαυγές κρυφίως και υπούλως δια του πορθμείου.

Αύριον επωφεληθώ της ενταύθα παγκοσμίου ζωοπανηγύρεως και θέλω προβάλλει την εγχώριον παντούφλαν εις τους πόδας των γυναικών προς αναγνώρισιν της ενόχου οικοδεσπότισης, ταύτης κηρυχθείσης εις άγνοιαν.

Την σκελέαν κρατώ ως πειστήριον.

Ευπειθέστατος ο Αναφέρων Αστυνόμος

Μιχάλης Ζουλαχμάκης

Ενωμοτάρχης»

Πηγή: fileleutheros.pblogs.gr

Ηρωδιάς

Κατηγορία Παραβολές | Αναρτήθηκε 27-04-2018 10:00:44 am | από nskarmoutsos

Η Ηρωδιάς ήταν κόρη του Αριστόβουλου, γιου του Ηρώδη του Μέγα, που τον φόνευσε ο πατέρας του περί το 7 π.Χ., και αδελφή του Ηρώδη Αγρίππα του Α'. Στην αρχή ήταν σύζυγος του ομοπάτριου αδελφού του πατέρα της (θείου της) Φιλίππου που ιδιώτευε πιθανώς στη Ρώμη, από τον οποίο και απέκτησε τη Σαλώμη. Η φιλοδοξία της όμως και η ορμητικότητα αυτής της γυναίκας την οδήγησαν στο σημείο να εγκαταλείψει το νόμιμο σύζυγό της Ηρώδη Φίλιππο και να προτιμήσει να συζεί με τον αδελφό του, επίσης θείο της, τον Ηρώδη Αντύπα, τετράρχη της Ιουδαίας, που και αυτός προτίμησε για χάρη της να εγκαταλείψει τη νόμιμη σύζυγό του, κόρη του βασιλέως των Ναβαταίων Αρέτα του Δ'. Τελικά ο Ηρώδης Αντύπας νυμφεύθηκε την Ηρωδιάδα.

Έτσι ο Ηρώδης Αντύπας, όπως καταγράφει και ο ευαγγελιστής Λουκάς (3:19) - "ελεγχόμενος από του Ιωάννου περί Ηρωδιάδας, της γυναικός του αδελφού αυτού και περί πάντων ων εποίησε πονηρών προσέθηκε και τούτο επί πάσι και κατέκλεισε τον Ιωάννην εν τη φυλακή".

Επειδή όμως και μετά απ΄ αυτά ο Ιωάννης ο Πρόδρομος διατηρώντας το θάρρος του δεν σταμάτησε να μιλεί κατά της Ηρωδιάδος αυτή σε κάποια γιορτή των γενεθλίων του τετράρχου που η κόρη της Σαλώμη χόρεψε σε βαθμό που ευχαρίστησε τον πατριό της Ηρώδη κ΄ εκείνος της ζήτησε τι χάρη θέλει να της κάνει, προέτρεψε τη κόρη της να ζητήσει "την κεφαλήν επί πίνακι" του Ιωάννη. Παρόλο που ο Ηρώδης φοβόταν το λαό, που αγαπούσε και σέβονταν τον Ιωάννη, υποχρεούμενος να τηρήσει την υπόσχεσή του διέταξε τον αποκεφαλισμό του.

Αργότερα ο Αγρίπας Α', με ενέργειες του, ξεσήκωσε τον ιουδαϊκό λαό κατά του Αντύπα κατηγορώντας τον ως συνωμότη κατά της Ρώμης. Αυτό είχε ως συνέπεια ρωμαϊκός στρατός να συλλάβει τον Αντύπα και με διαταγή του Αυτοκράτορα Καλιγούλα να εξοριστεί στο Λούγδουνο (σημερινή Λυών), ενώ η Ηρωδιάς, αν και ο Αυτοκράτορας, φίλος του αδελφού της, της επέτρεψε να παραμείνει με όλη την ατομική περιουσία της, προτίμησε ν΄ ακολουθήσει τον Αντύπα ,πρώτα στη Γαλλία μετά στην Ισπανία όπου και μετά το θάνατο εκείνου χάνονται πλέον τα ίχνη της.

Πηγή: wikipedia

Προηγούμενες αναρτήσεις