Στα 1.500 ευρώ η μέση online συναλλαγή στην Ελλάδα στον τουρισμό

Στα 1.500 ευρώ κινήθηκε η μέση αξία των online συναλλαγών στην Ελλάδα στον κλάδο του τουρισμού, με τo μεγαλύτερο μερίδιο να αναλογεί στην αγορά υπηρεσιών, όπως οι ταξιδιωτικές.

Η τεχνολογία αποτελεί τη μοναδική ευκαιρία να αναπτυχθεί τουριστικά η Ελλάδα και να ξεπεράσει την οικονομική κρίση, ήταν το μήνυμα στην εκδήλωση «Ανάπτυξη μέσω καινοτομίας», που πραγματοποίησε η VISA Hellas σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) την Τρίτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) που παρουσιάστηκαν, η online αγορά στην Ελλάδα κινήθηκε με ρυθμούς ανάπτυξης 25% σε ετήσια βάση.

Πιο αναλυτικά, το 74% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εμπόριο κυρίως για ικανοποίηση αναγκών που αφορούν σε ταξιδιωτικές υπηρεσίες, όπως η αγορά εισιτηρίων, η ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ. Για το πρώτο εννεάμηνο του 2014 από το προαναφερθέν 74%, το 60% προτίμησε από μία έως έξι φορές το Διαδίκτυο για την αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών ενώ το υπόλοιπο 14% κινήθηκε online πάνω από επτά φορές. Ευοίωνο διακρίνεται το μέλλον για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, καθώς έξι στους δέκα online καταναλωτές θα αυξήσουν το 2015 την αξία των online αγορών τους και μόνο ένας στους δέκα θα τη μειώσουν.

Τη θετική στάση του Συνδέσμου υπέρ της χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στον τουρισμό τόνισε ο γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ κ. Αλέξανδρος Λαμνίδης, δηλώνοντας ότι αποτελεί σωστό μέτρο για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Ο ίδιος σημείωσε ότι η χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις συναλλαγές στον τουρισμό αποτελεί παγκόσμια τάση, ενώ αυξάνεται ταχύτατα με στις ταξιδιωτικές κρατήσεις μέσω διαδικτύου. Πρόσθεσε επίσης ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει την εικόνα του τουριστικού προϊόντος.

Πηγή: in.gr