“Με ρυθμό χελώνας”: Βροχή παραπόνων για καθυστερήσεις σε παραδόσεις ταχυδρομικών παραγγελιών

Αυστηρές συστάσεις της ΕΕΤΤ στις ταχυδρομικές εταιρίες να μη μετακυλίουν ενδεχόμενη αύξηση του λειτουργικού τους κόστους στους καταναλωτές

Στην αποδιοργάνωση της ταχυδρομικής αγοράς έχει οδηγήσει η έκτακτη κατάσταση που βιώνει η χώρα λόγω κορονοϊού, καθώς όπως φαίνεται η αυξημένη ζήτηση υπηρεσιών έχει προκαλέσει τεράστιες καθυστερήσεις στην επίδοση προιόντων, ενώ δε λείπουν και τα παράπονα για πρόσθετες χρεώσεις που ορισμένες εταιρίες του κλάδου επιχειρούν να επιβάλουν.

Οι καταναλωτές συχνά βλέπουν στην πόρτα τους προϊόντα, τα οποία έχουν παραγγείλει ακόμα και ύστερα από ένα μήνα καθυστέρησης, παρά το γεγονός ότι σε αρκετές περιπτώσεις το αντίτιμό τους έχει προπληρωθεί μέσω κάρτας από τον πελάτη. Επιπλέον υπάρχουν καταγγελίες πολιτών, οι οποίοι επισημαίνουν πως παρόλο που τις τελευταίες εβδομάδες βρίσκονται διαρκώς στο σπίτι λόγω της απαγόρευσης της κυκλοφορίας βρίσκουν στην πόρτα τους ειδοποιητήρια από τους διανομείς, χωρίς όμως κανείς να τους έχει χτυπήσει το κουδούνι.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει ήδη λάβει πολλές σχετικές καταγγελίες και όπως επισημαίνει «μετά από συγκέντρωση στοιχείων της ταχυδρομικής αγοράς, διαπιστώνει ότι τα έκτακτα μέτρα που έχουν επιβληθεί στη χώρα για την αντιμετώπιση της διάδοσης του κορονοϊού έχουν προκαλέσει προβλήματα στις επιχειρήσεις που παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες».

Συστάσεις στις εταιρείες

Για τον σκοπό αυτό απευθύνει ειδικές συστάσεις τόσο στις εταιρείες, τις οποίες αυστηρά καλεί να μη μετακυλίουν στους καταναλωτές την ενδεχόμενη αύξηση του λειτουργικού τους κόστους όσο και στους ίδιους τους καταναλωτές.

Πηγή: ethnos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *