(Φωτ. Το «ράιτβαγκεν», πρώτη δίτροχη κατασκευή του Ντάιμλερ με μηχανή εσωτερικής καύσης)
Μια μέρα σαν τη σημερινή, το 1885, ο Γκότλιμπ Ντάιμλερ παίρνει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το σχεδιασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είναι… ένα βήμα για τον άνθρωπο κι ένα άλμα για τους αυτοκινητόδρομους. Ο Γκότλιμπ Βίλχελμ Ντάιμλερ (Gottlieb Wilhelm Daimler, 17 Μαρτίου 1834 – 6 Μαρτίου 1900), ήταν Γερμανός μηχανικός, βιομηχανικός σχεδιαστής και βιομήχανος, ο οποίος γεννήθηκε στο Σόρνντορφ της Γερμανίας. Υπήρξε πρωτοπόρος στη δημιουργία των μηχανών εσωτερικής καύσης και στην ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Εφηύρε τον βενζινοκινητήρα υψηλής ταχύτητας.
Ο Ντάιμλερ με τον επιχειρηματικό εταίρο του Βίλχελμ Μάιμπαχ κατασκεύασαν τον πρόδρομο του σύγχρονου βενζινοκινητήρα, ο οποίος στη συνέχεια τοποθετήθηκε σε ένα δίτροχο, την πρώτη μοτοσικλέτα με μηχανή εσωτερικής καύσης, και την επόμενη χρονιά σε μία άμαξα και σε μία βάρκα. Το 1890, ίδρυσαν τη Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) και πούλησαν το πρώτο τους αυτοκίνητο το 1892. Να σημειώσουμε ότι αν και ο Γκότλιμπ Ντάμλερ εργάστηκε και προσέφερε στην τεχνολογία για την κατασκευή του αυτοκινήτου, ο Καρλ Μπεντς αναγνωρίζεται ως εφευρέτης του σύγχρονου αυτοκινήτου.
Πηγή: ethnos.gr