Η υφυπουργός Υγειάς κυρία Σκοπούλη με έγγραφο που διαβίβασε στην Βουλή ενημέρωσε ότι ο οικονομικός εισαγγελέας παρήγγειλε προκαταρκτική εξέταση στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Η ενημέρωση της κυρίας Σκοπούλη προέκυψε με αφορμή ερώτηση που είχε κατατεθεί στην Βουλή από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Παναγιώτη Κουρουμπλή, Ειρήνη Αγαθοπούλου, Κώστα Ζαχαριά, Νίκο Μιχαλάκη και Ανδρέα Ξανθό, για τις «ύποπτες» οικονομικές συναλλαγές, που είχαν ως αφετηρία τα γραφεία του ΚΕΕΛΠΝΟ. Να σημειωθεί οτι η εξέταση που έχει ανατεθεί στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής του ΣΔΟΕ, βρίσκεται σε εξέλιξη και τα σχετικά πορίσματα αναμένονται στο υπουργείο Υγείας.
Το ΚΕΕΛΠΝΟ έχει εξαιρεθεί απο το 1993 απο τις διατάξεις που αφορούν το δημόσιο τομέα, δυο χρονια αργότερα το 1995 εξαιρείται απο την διαδικασία προμηθειών του δημοσίου, ενω το 2006 γίνεται και ο παράδεισος όλων εκείνων που θέλουν να βολευτούν στο δημόσιο χωρίς ΑΣΕΠ.
Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του ΚΕΕΛΠΝΟ απαντώντας στα όσα κατήγγειλε η υφυπουργός Υγείας Φ. Σκοπούλη.
«Οι τομείς που δραστηριοποιείται το ΚΕΕΛΠΝΟ δεν προσφέρονται για τη δημιουργία εντυπώσεων, ούτε για την επιδίωξη πολιτικών και προσωπικών στόχων» επισημαίνεται, μεταξύ άλλων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων:
«Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, από ιδρύσεώς του το 1992, με υπευθυνότητα και συνέπεια επιτελεί τον ρόλο που του έχει εμπιστευθεί η Πολιτεία, στον εξαιρετικά ευαίσθητο τομέα της Δημόσιας Υγείας. Δραστηριοποιείται ακατάπαυστα και συστηματικά με στόχο την υλοποίηση τόσο της πολιτικής του Υπουργείου Υγείας, αλλά και εν γένει κρατικών πολιτικών με στόχο την διαφύλαξη της Δημόσιας Υγείας, ή τη διαχείριση κρίσεων και καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης.
Οι τομείς που δραστηριοποιείται το ΚΕΕΛΠΝΟ δεν προσφέρονται για τη δημιουργία εντυπώσεων, ούτε για την επιδίωξη πολιτικών και προσωπικών στόχων.
Η πρόληψη, πρόνοια, προφύλαξη και επαγρύπνηση αποτελούν τις κύριες συνιστώσες του ειδικού χαρακτήρα της δημόσιας υγείας και συνθέτουν τον κύριο χαρακτήρα του Οργανισμού, ο οποίος προκειμένου να ανταποκριθεί σε χρόνους άμεσης απόκρισης οφείλει να εφαρμόζει διαδικασίες και μηχανισμούς προγραμματισμού, σχεδιασμού, εφαρμογής, ελέγχου και οικονομικής διαχείρισης με ειδικά χαρακτηριστικά, όπως άλλωστε απαντάται στη διεθνή πρακτική συγγενών οργανισμών, εξυπηρετώντας με αυτόν τον τρόπο την Δημόσια Υγεία, χωρίς να αλλοιώνονται η σκοπιμότητα και η ουσία τόσο του προγραμματισμού όσο και του ελέγχου».