Καταναλωτές στο στόχαστρο – Οι διαδικτυακοί απατεώνες τους προτιμούν από τις επιχειρήσεις

Οι διαδικτυακοί «ληστές» μειώνουν τις επιθέσεις τους εναντίον επιχειρήσεων, αλλά αυξάνουν τις απάτες για τη νόσο Covid-19 που απευθύνονται στους καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε από την TransUnion.
Οι ύποπτες ψηφιακές συναλλαγές εναντίον επιχειρήσεων παγκοσμίως μειώθηκαν κατά 9% από τότε που άρχισαν οι καραντίνες για την πανδημία (11 Μαρτίου έως 18 Μαΐου) μέχρι τη φάση ανοίγματος (19 Μαΐου – 25 Ιουλίου), όπως ανέφερε η τριμηνιαία έκθεση σχετικά με τις παγκόσμιες τάσεις απάτης στο διαδίκτυο από την εταιρεία παροχής λύσεων ασφάλειας συναλλαγών.

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις έρευνες που διενήργησε η TransUnion για τις εβδομάδες της 13ης Απριλίου και της 27ης Ιουλίου, οι οποίες διαπίστωσαν αύξηση 10% στους καταναλωτές που έγιναν στόχος για ψηφιακές απάτες σχετικές με τη νόσο Covid-19.
«Με τη βιασύνη των επιχειρήσεων να μετατραπούν σε ψηφιακές, καθώς πολλές αναγκάστηκαν να γίνουν διαδικτυακές σχεδόν σε μια νύχτα, οι απατεώνες προσπάθησαν να επωφεληθούν» δήλωσε ο Σάι Κοέν, ανώτερος αντιπρόεδρος στην TransUnion. Καθώς αυτές οι επιχειρήσεις αύξησαν τα μέτρα τους για την πρόληψη της ψηφιακής απάτης, οι απατεώνες μετέφεραν αλλού τις απάτες τους, πρόσθεσε.

«Αντί για τους καταναλωτές, οι απατεώνες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την Covid-19 για να κυνηγούν τα άτομα που αντιμετωπίζουν αυξανόμενες οικονομικές πιέσεις» είπε. «Οι επιχειρήσεις έχουν γίνει λίγο πιο προσεκτικές όσον αφορά την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αυτή τη στιγμή» παρατηρεί ο Άνταμ Λάουμπ, διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας λογισμικού ασφάλειας στον κυβερνοχώρο Stealthbits.
Ο ίδιος ανέφερε ότι οι περισσότεροι οργανισμοί εξακολουθούν να πάσχουν από τις ίδιες ευπάθειες που είχαν και προηγουμένως.

Πηγή: topontiki.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *