Έχουμε Δικαιώματα, έχουν υποχρεώσεις


Είναι συνηθισμένη πρακτική η μη ενημέρωση των πολιτών για τα δικαιώματα τους αλλά μόνο για τις υποχρεώσεις τους, από το γενικότερο πλαίσιο συμπεριφοράς όπως αναφέρουν οι ειδικές εκθέσεις του Συνηγόρου του Πολίτη την πρωτοπορία διεκδικούν οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δήμοι) με την απαξίωση του πολίτη και την αντιμετώπιση του σαν παθητικού θεατή (ψηφοφόρου).


Από τη συνηθισμένη πρακτική δεν ξεφεύγει και ο (δικός μας) Δήμος της Βόρειας Κυνουρίας, που εκτός από μερικές ανηρτημένες επιγραφές στα διάφορα γραφεία που συναλλάσσεται με το κοινό (και θυμίζουν τις γνωστές ταμπέλες: 1. Ο κιμάς κόπτεται παρουσία του πελάτη και 2. Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται πέραν της απομακρύνσεως από το ταμείο.), τίποτα δεν φανερώνει τη πρόθεση να ενημερωθεί ο πολίτης τουλάχιστον για τα βασικά του δικαιώματα.


Προτάσεις:


1.       Η έκδοση ενός φυλλαδίου που θα περιγράφει τα δικαιώματα του πολίτη και τις υποχρεώσεις του Δήμου, και η αποστολή του με τους  λογαριασμούς ύδρευσης.


2.       Η ανάρτηση σε περίοπτη θέση στην ιστοσελίδα Δήμου των πιο πάνω πληροφοριών στα πρότυπα:


Α). Του Δήμου Συκεών.


Β). Του Δήμου Ασκληπιείου.