Μέχρι Το 2017 Όλα Τα Μοτοποδήλατα Θα Είναι Ηλεκτρικά?


Σήμερα, υπάρχουν περίπου 17 εκατομμύρια μοτοποδήλατα σε όλο τον κόσμο. Μέχρι το 2017 μια εκτίμηση ανεβάζει αυτό τον αριθμό στα 138 εκατομμύρια, και τα περισσότερα θα είναι ηλεκτρικά.
Τα μοτοποδήλατα μπορεί να είναι ενοχλητικά, αλλά υπάρχουν μερικοί καλοί λόγοι γιατί τόσο πολλοί άνθρωποι (ειδικά στην Ασία) βασίζονται σε αυτά.
Είναι φτηνά, απλά στις επιδιορθώσεις, και εύκολα στο παρκάρισμα. Επίσης είναι περισσότερα αποδοτικά από τα αυτοκίνητα, και από πλευράς μόλυνσης του περιβάλλοντος και από πλευράς συνεισφοράς στο μποτιλιάρισμα της κυκλοφορίας, αντίθετα με την παραπάνω εικόνα.
Τα ηλεκτρικά μοτοποδήλατα έχουν όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα και περισσότερα, είναι ακόμη φτηνότερα, ευκολότερα στην συντήρηση, και δεν εκπέμπουν κανένα ρύπο. Έτσι είναι η πιο λογική λύση για τις αστικές περιοχές, και από δημογραφικής πλευράς αυτές πρόκειται να ενταθούν την επόμενη πενταετία. Αν και η μεγαλύτερη αύξηση θα είναι στην Ασία, στην Αμερική τα ηλεκτρικά μοτοποδήλατα θα διαδοθούν πολύ γιατί θα προσφέρουν περισσότερες διευκολύνσεις στους χρήστες.
Φυσικά, όλα αυτά εξαρτώνται από πράγματα όπως η πτώση των τιμών των μπαταριών με την παράλληλη αύξηση της αξιοπιστίας τους, και τελικά μπορεί να καταλήξουμε να οδηγούμε μοτοποδήλατα με κυψέλες καυσίμων τελικά.


Από τα πολλά πράγματα που έχουν αλλάξει στην Κίνα τα τελευταία 30 χρόνια είναι ο τρόπος μετακίνησης. Τα ποδήλατα έγιναν αυτοκίνητα και το πρόβλημα της μετακίνησης εξελίχθηκε σε εφιάλτης. Για να ρυθμίσουν αυτό το πρόβλημα προέτρεψαν τους Κινέζους να επωφεληθούν από την αγορά ενός ηλεκτρικού μοτοποδήλατου. Έτσι μέχρι το τέλος του 2009 η Κίνα αγόρασε το 90% όλων των ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων στον κόσμο. Το φαινόμενο, όπως τα έχουν ονομάσει, e-bikes έχει ήδη εξαπλωθεί στην Ινδία, στην Ιαπωνία κατά 300.000 περισσότερα το χρόνο και στην Ολλανδία.
Τα e-bikes με μία φόρτωση βγάζουν 100 χιλιόμετρα αυτονομία, έχουν τελική ταχύτητα σχεδόν 50 χιλιόμετρα, είναι 100% οικολογικά και κοστίζουν περίπου 215 euro. Στην Ελλάδα?