Φωτιά και τσεκούρι οι τιμές στο Παράλιο Άστρος!!!!

           


– 25 ευρώ και 10 λεπτά πλήρωσε παρέα για 2 καφέδες , 2 μπύρες και 2 club
-Στα τάρταρα η εξυπηρέτηση , ουσιαστικά διώχνει τον κόσμο ο οποίος φεύγει δυσαρεστημένος


Οι τσιμπημένες τιμές σε παραλιακές και τουριστικές περιοχές δεν είναι κάτι το παράξενο δυστυχώς παρ ότι δεν είναι και λογικό η αξία των προϊόντων να εκτοξεύεται επειδή αυτά προσφέρονται σε τόπους όπου υπάρχει θάλασσα, βουνό, κάποιο θέρετρο ή κάποιο αξιοθέατο.


Παράξενο ωστόσο είναι όταν οι υψηλότατες τιμές συνοδεύονται και από κακή, κάκιστη εξυπηρέτηση , από επιχειρηματίες οι οποίες θεωρούν πως μπορούν τα πάρουν τα όποια χρήματα από την τσέπη σου χωρίς να σου προσφέρουν τα στοιχειώδη της καλής υπηρεσίας, μια καλημέρα έστω, ένα «τι θα πάρετε», μια συγνώμη αν η παραγγελία αργήσει και φυσικά; Χώρους κατάλληλους για ν απολαύσεις τον καφέ ή το φαγητό σου.
Στο παράλιο Άστρος η κατάσταση που καταγράφεται για πολλοστή δυστυχώς φορά δεν είναι η καλύτερη. Αφορμή η ημέρα των Θεοφανείων, ημέρα που στο παράλιο σπεύδει πλήθος κόσμου αφού οι εκδηλώσεις πραγματικά αξίζουν τον κόπο. Ο κόσμος έσπευσε και φέτος παρ ότι ο καιρός ήταν αρκετά άσχημος. Πολλοί προτίμησαν να μην ανέβουν στην εκκλησία και να απολαύσουν τον καφέ τους σε καφέ πλησίον της εξέδρας ώστε να έχουν και άμεση επαφή με αυτή.
Δυστυχώς ο επαγγελματίας δεν στάθηκε προνοητικός και γι αυτό; Όχι ικανός ν ανταποκριθεί στις ανάγκες της ημέρας. Ο κόσμος που κάθισε στο καφέ έπρεπε να εξυπηρετηθεί απο μια μόνο κοπέλα στο σέρβις η οποία ναι μεν έτρεχε πανικόβλητη αλλά ουσιαστικά δίχως αποτέλεσμα! Στα χέρια της δε δεν κρατούσε κανένα μπλοκάκι προκειμένου να σημειώνει τις παραγγελίες με αποτέλεσμα; Πολλές να φτάνουν λάθος στα τραπέζια! Πέραν τούτου η καθυστέρηση στο σέρβις ήταν επιεικώς απαράδεκτη, οικογένεια ιερέα με 2 παιδάκια αναγκάστηκε να φύγει χωρίς να πιει όσα είχε παραγγείλει αφού παρήγγειλε στις 10:20 και η παραγγελία δεν είχε έρθει έως την ώρα που ξεκίνησε ο αγιασμός, δηλαδή στις 11:15. Η οικογένεια εμφανώς δυσαρεστημένη δεν κατόρθωσε ν απολαύσει τον καφέ που επιθυμούσε και αποχώρησε , χωρίς βέβαια να είναι η μόνη!
Και εκείνοι ωστόσο που είδαν τις παραγγελίες τους να φτάνουν στο τραπέζι τους δεν χαμογέλασαν πλατιά, δεν απόλαυσαν τον καφέ τους! Καφές χλιαρός έως και κρύος έφτανε στα τραπέζια και παρ ότι η τιμή του ήταν αρκετά καυτή! Είναι χαρακτηριστικό πως παρέα που παρήγγειλε 2 καφέδες (καπουτσίνο και νες καφέ) καθώς και 2 τόστ πλήρωσε στο κατάστημα με την μηδενική εξυπηρέτηση 9 ευρώ και 80 λεπτά! Σ ένα χώρο μάλιστα μερικώς προστατευμένο από τη βροχή όπως φαίνεται και στην εικόνα.
Σαφέστατα και ο κόσμος θα μπορούσε να μην είχε καθίσει , πως όμως μπορείς να ξέρεις , πώς να φανταστείς όσα σε περιμένουν; Το σίγουρο είναι πως ο κόσμος αυτός δεν θα την «ξαναπατήσει!»


Η ίδια όμως εικόνα και κατάσταση επικρατούσε και σε άλλα καταστήματα της παραλίας. Σε κατάστημα που προσέφερε και ποικιλίες καθώς και μικρά γεύματα χρεώθηκαν σε 4μελή παρέα 2 κλάμπ σάντουιτς , 2 μπύρες και 2καφέδες 25 ευρώ και 10 λεπτά! Ο σερβιτόρος ζήτησε και τα 10 λεπτά παρ ότι ούτε και εδώ η εξυπηρέτηση, όπως μαρτυρά η παρέα ήταν αυτή που θα έπρεπε.


Χώρος κρύος, χωρίς την απαραίτητη θέρμανση, μόνο με σύστημα εξαερισμού, και ενώ στην περιοχή επικρατούσε κακοκαιρία, σέρβις «της υπομονής», προσωπικό δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς χωρίς την στοιχειώδη ευγένεια προς τον πελάτη.
Είναι χαρακτηριστικό πως πέρασαν τουλάχιστον 15 λεπτά κ αφού η παρέα ζήτησε να παραγγείλει για να έρθει ο σερβιτόρος.
Τέτοια φαινόμενα και περιστατικά δεν νοείται να καταγράφονται σε περιοχές τουριστικές οι οποίες θεωρούν πως έχουν το δικαίωμα να «τσιμπάνε» τις τιμές! Σ αυτές τις τσιμπημένες τιμές ωστόσο υποχρέωσή τους είναι όχι η καλή εξυπηρέτηση αλλά η άριστη αν φυσικά θέλουν ο κόσμος να φεύγει ευχαριστημένος και να ξαναέρχεται…


Πηγή: arcadiaportal.gr